#6 stærke argumenter for øget effektivitet og færre gener og smerter

2 meter væg og en opstartsinstruktion, så kan I være kørende med Physio Wall konceptet. Det er et nøje sammensat koncept, baseret på veldokumenterede øvelser, Nudging mod ønsket adfærdsændring og motivationsprogrammer.

Konceptet er forebyggende og behandlende for de gener og smerter vi ved rammer ved arbejde med PC - superviseret og kontinuerligt i kontakt med fysioterapeut.

Priser fra 2.500,- kr./md med Physio Wall moduler til øvelser, inspirerende undervisning af fysioterapeut og opstart af Nudging forløb 4 gange årligt.

#1 Træningsmodul i kontoret

Korte pauser i løbet af dagen, er yderst vigtige og kan gøres aktive ved Physio Wall modulet, som installeres direkte i kontormiljøet.

Når det kan gøres på kontoret sparer du tid og opnår effektivt resultater.

#2 Nudging

Physio Wall konceptet drejer sig primært om at Nudge/puffe medarbejdere til at vælge korte aktive pauser i løbet af dagen, som vi ved vil reducere de kendte gener og smerter.

4 x årligt sætter fysioterapeuten et nyt Nudging tiltag i gang, og hjælper medarbejderne i den ønskede adfærdsændringsretning.

#3 Fysioterapeut

Vores fysioterapeuter har den nødvendige viden og sørger for opstartsinstruktion som følges op 4 gange om året med gennemgang af relevante arbejdsmiljøtemaer, instruktioner, konsultation af individuelle gener og smerter, nudging tiltag og opdatering for interne instruktører.

#4 QR adgang

Ved Physio Wall modulet, er der via QR koden let adgang til instruktion i brug af modulet, øvelsesinstruktioner og samtlige "uge øvelser" i kronologisk rækkefølge.

#5 Motivation

Uden motivation og ny inspiration fungerer selv det bedste koncept ikke. Så hver uge modtages en ny øvelse, med inspiration og forklaring til, hvorfor øvelsen er særlig relevant for dig, og som kan udføres ved Physio Wall modulet. Motivation og fornyelse er kernebegreber for konceptet.

#6 Interne instruktører

Alt efter virksomhedens størrelse og fysiske indretning, uddannes x-antal interne instruktører, der kan bistå de øvrige ansatte i Physio Wall konceptet. Hver måned følges op med de interne instruktører fra Physio Wall´s fysioterapeuter.

Resultater

Let at gå til med kontinuerlig motivation og effektiv tidsudnyttelse - Det skaber grobund for resultater.